askmen.ro  »  LifeStyle  »  Sanatate

sanatate

Cresterea masei musculare

Pentru cei care merg la sala nu numai pentru a se mentine in forma, ci si pentru a dobandi un fizic mai estetic, este foarte important sa stie ca trebuie sa aiba ce sa lucreze. Si cand spun asta ma refer strict la masa musculara. Pentru ca trebuie

Steroizii - solutie sau problema?

Cand nu mergi la sala doar pentru a te mentine in forma si pentru a-ti face un trup mai armonios, ai tendinta de a exagera. Barbatii, din dorinta de a arata mai bine fizic, sau din dorinta de a fi cat mai impunatori, nu fac numai sa lucreze intens

Patru mituri despre mersul la sala

Daca ar fi sa luam in considerare tot ceea ce spune lumea nu am ajunge nicaieri. Ca si in oricare alt domeniu, miturile si-au facut loc si in ceea ce priveste mersul la sala si periodicitatea antrenamentelor. Afla in randurile urmatoare patru dintre

Sport sau mers la sala?

Ambele, daca se poate. In cazul in care practici un sport te gandesti, probabil, ca nu mai este nevoie sa mergi si la sala. Aceasta conceptie este cat se poate de gresita. Sportul si exercitiile necesare antrenamentului lucreaza numai o anumita

Abdomen de otel

Majoritatea barbatilor isi doresc sa aiba un abdomen bine conturat si muschi de otel. Acest lucru nu este deloc imposibil de realizat, mai ales daca vei tine cont de urmatoarele recomandari. Inainte de a incepe, trebuie sa stii ca in definirea unui

Beneficiile aparatelor fixe

Cand intri intr-o sala de gimnastica, primele piese de echipament pe care le vezi sunt numeroasele aparate fixe. Te asezi, stai culcat sau in sezut, si le lasi sa-ti ghideze trupul, rezistand fortei lor; tot ce trebuie sa faci este sa tragic sau sa

Opt motive ce ne fac sa renuntam la a ne mai mentine in forma

Ni se intampla tuturor, mai devreme sau mai tarziu, chiar si celor atat de motivate incat apar la usa salii de gimnastica in timpul vacantelor, cand restul oamenilor se imbuiba cu mancare felurita si ore nesfarsite de odihna. Te tii de acest lucru

Zece reguli de aur pentru marirea masei musculare

1.Inainte de a incepe seria de exercitii, faceti stretching si incalziti-va bine muschii! La incheierea programului faceti stretching si relaxati-va. 2.Pentru tonifierea muschilor e indicat sa faceti serii a cate 15 repetari. 3.Pentru marirea masei

Aerobicul, un mod eficient de a arde grasimea

Cei mai multi culturisti, ca si alte persoane active care se antreneaza in mod regulat, efectueaza anumite tipuri de aerobic. "Aerobic" inseamna "cu oxigen" si exercitiile aerobice implica mai multi muschi - de exemplu cei ai picioarelor - angajati

Efectele exercitiilor fizice asupra organismului

Exercitiile fizice practicate in functie de posibilitatile individuale, au o influenta binefacatoare asupra organismului la toate varstele, manifestandu-se hotarator asupra potentialului fizic, a capacitatii de munca, asupra procesului biologic de

Cauta in site