De la 1900 pana in zilele noastre evolutia industriei lenjeriei intime masculine s-a bazat pe durabilitate, comoditate si design. In timp ordinea s-a inversat ajungandu-se astazi la aspect, confort si in final, rezistenta produsului
La inceputul secolului 20, productia lenjeriei de corp a inregistrat o crestere uluitoare. Datorita competitiei, designul articolelor de lenjerie intima dedicata barbatilor a devenit din ce in ce mai inovativ si original.
Hanes, una dintre cele mai mari companii din anul 1900 a ocupat primul loc in top cu costumele intregi de tip salopeta. La sfarsitul lui 1911, compania Chalmer Knitting a impartit costumul in doua realizand maieul si indispensabilii.
In 1935 compania Coppers a fost prima mare intreprindere care a creat forma lenjeriei intime pe care o purtam astazi. Ei au poreclit design-ul "Jockey". Vanzarea lor a ajuns la peste 30.000 de exemplare in primele trei luni de la lansare fiind un real succes. La sfarsitul razboiului , Jockey si Hanes au ramas liderii industriei in Statele Unite.
In 1960 a inceput productia lenjeriei intime cu modele, imagini din desene animate si culori. Ceea ce, odata, era doar un articol vestimentar de culoare alba, menit sa nu fie aratata in public, a devenit moda. Texturile folosite la fabricare s-au diversificat si industria a evoluat cu pasi repezi.
In prezent oferta este foarte variata atat in ceea ce priveste design-ul, cat si pretul. Poti alege boxeri, slipi sau chiar tanga, uni sau cu imprimeuri
Gabriel Bujor, Redactia AskMen.ro











