"Venus" a lui Botticelli a fost recreata prin alaturarea a 1.096 fete, pentru campania Samsung "Everyone Is Art" impotriva cancerului de san

calendar_month 13 Aug 2015, 00:00
Lucrarea, creata de artista britanica Samira Harris, este prima opera de arta gigant realizata si licitata pentru cancerul de san.Toate cele 1.096 de figuri au fost uploadate pe www.morethantalk.eu, de barbati si femei din intreaga Europa, un website creat de Samsung cu rolul de centru de sprijin pentru persoanele afectate de cancerul de san.
Opera de arta a fost expusa in cadrul evenimentului Samsung Pink Ribbon Celebration din Londra, care a avut loc la ¬The Royal Exchange in Bank¬, in data de 14 octombrie 2010.
La eveniment au participat si reprezentanti ai Fundatiei Renasterea pentru Educatie, Sanatate si Cultura (Romania) si Tomorrow for Everybody (Bulgaria), ONG-uri care colaboreaza cu Samsung Electronics in aceste tari in cadrul campaniilor ¬Pink Ribbon, More Than Talk¬ desfasurate la nivel local.
Evenimentul a avut drept scop celebrarea succesului campaniei Samsung ¬Everyone Is Art¬ pentru cresterea gradului de constientizare asupra cancerului de san in Europa prin intermediul artei, iar dovada acestui success a fost cecul de 1,5 milioane de dolari oferit de Samsung ambasadorilor asociatiilor de caritate pentru cancerul la san din Europa.
Invitatii VIP la evenimentul Samsung Pink Ribbon Celebration s-au bucurat de un concert live al cantaretei Alexandra Burke si de o reprezentatie DJ Sonique care a suferit de cancer de san.
¬Cancerul de san afecteaza femeile de toate varstele, de orice nationalitate si este vital ca din ce in ce mai multe persoane sa fie incurajate sa mearga la control. Sunt incantata sa ajut la cresterea gradului de constientizare si la prevenirea raspandirii bolii¬, a precizat Alexandra Burke, suporter activ al campaniilor de constientizare asupra cancerului de san, al carei single, ¬Hallelujah¬ a vandut peste 1 milion de copii in Marea Britanie.
Printre invitatii evenimentului Samsung Pink Ribbon Celebration s-au numarat The Saturdays, Vanessa Feltz, Olivia Grant si Henry Conway. Moderatorea BBC Caroline Fereday a contribuit la aceasta campanie in calitate de gazda a evenimentului.
Samsung Everyone Is Art
¬Everyone Is Art¬ este prima opera de arta gigant colectiva creata de barbati si femei din Europa in vederea cresterii gradului de constientizare asupra cancerului de san.
Campania ¬Everyone Is Art¬ a fost lansata in septembrie 2010, cautand fotografii ale femeilor si barbatilor din Europa care au fost afectati de aceasta boala, fie direct sau prin intermediul persoanelor apropiate acestora. Sute de oameni au contribuit cu fotografii, care au fost folosite la crearea lucrarii artistei britanice Samira Harris, ¬Everyone Is Art¬.
1.096 de chipuri apar in lucrarea finala care este o recreare a operei lui Botticelli ¬Nasterea lui Venus¬. 1096 este numarul femeilor diagnosticate cu aceasta boala zilnic in Europa.
Actrita Olivia Grant; editorul de moda Henry Conway; prezentatoarea TV Jasmine Harman; antreprenoarea Claire Young si artista londoneza Natasha Archdale se numara printre persoanele care au fost impresionate de campania ¬Everyone Is Art¬.
Asociatiile de caritate pentru lupta impotriva cancerului de san incearca constant sa creasca gradul de constientizare si sa stranga finantari suficiente. Pe langa strangerea de fonduri, Samsung s-a concentrat in aceeasi masura pe sporirea gradului de constientizare asupra cancerului de san si incurajarea detectarii timpurii a bolii. Campania ¬Everyone Is Art¬, lansata in septembrie 2010, ca parte a campaniei Samsung More Than Talk, a reusit deja sa isi atinga scopul la o scala fara precedent.
More Than Talk
¬Everyone Is Art¬ este parte a campaniei Samsung More Than Talk European Breast Health Awareness. in Europa, 400.000 de femei sunt diagnosticate cu cancer de san in fiecare an. Cu ajutorul Facebook, YouTube, Flickr si Twitter, Samsung More Than Talk urmareste sa atinga cel putin acelasi numar de femei din Europa. Acest grad de constientizare ar putea ajuta la salvarea multor vieti, nu doar in Europa.
Prin vizitarea www.morethantalk.eu, femeile pot gasi cu usurinta o comunitate de sprijin si un loc in care isi pot lua angajamentul de a ridica nivelul constientizarii cu privire la cancerul de san.
Angajamentul Samsung de a ridica gradul constientizarii cu privire la cancerul de san a inceput in Olanda, in 2006. De atunci, Samsung a donat 6,4 milioane de dolari fundatiilor caritabile europene dedicate cancerului de san, campaniilor de prevenire si strangerii de fonduri. in acest an, operatiunile Samsung din 25 de tari europene s-au alaturat luptei impotriva acestei boli.