Kung Fu Panda 2 pe Kinect?un dezastru!

4/4870
label Diverse autorenew 13 Aug 2015, 00:00
Daca tot am vorbit atat despre film, astazi va prezentam si jocul Kung Fu Panda 2.

Ca mamifer biped, oamenii au un plus fata de animale cand vine vorba despre miscarile de arte martiale. Este un miracol cum un panda gras si rotund poate lovi cu acuratetea mortala a unui maestru de kung fu. Indiferent de imaginea ciudata, Kung Fu Panda 2 face o treaba buna si te lasa sa-ti dai seama cat de greu este sa practici arte martiale daca esti excesiv de natang.

Acest film cu animale foloseste puterea Kinectului pentru a te transforma dintr-un om normal, intr-un expert al artelor martiale, ceea ce inseamna ca fiecare lovitura pe care o realizezi in viata reala, se transpune in joc. Sau cel putin asa ar trebui sa functioneze lucrurile. In practica, exista un delay vizibil din momentul in care lovesti cu pumnul in aer, pana in clipa cand Po raspunde pe ecran. Chiar si daca controalele ar functiona bine, celelalte aspecte ale jocului sunt plictisitoare si lipsite de esenta.

Po dovedeste intr-o scurta prezentare a jocului ca este un luptator, insa de indata ce urca muntele, actiunea debuteaza. La inceputul aventurii, satucul lui Po este atacat de un grup diabolic de crocodili si ursul trebuie sa-i omoare inainte ca cetatenii sa fie pusi in pericol. Povestea este diferita fata de cea din film, insa reuseste sa captureze sarmul personajelor. Filmuletele din joc ocupa circa jumatate din intregul gameplay si asta probabil pentru a te lasa la odihna dupa bataile foarte obositoare.

Chiar daca pumnii, loviturile de picior si eschivele se pot practica in joc, spontaneitatea este fix zero. Scenele de bataie sunt rupte in doua, de ofensiva si defensiva si tu, ca jucator, esti nevoit sa urmaresti instructiunile de pe ecran. De exemplu, cand iti ametesti adversarii, esti nevoit sa sari si sa lovesti pentru a face combo. Daca incerci insa o lovitura dubla, jocul nu-ti va recunoaste miscarea. Si daca nu realizezi lovitura cu saritura in timp, inamicii isi revin si pierzi ocazia sa-i ranesti. Este incredibil de plictisitor sa urmaresti instructiuni, in loc sa te lupti cum vrei tu. Kung Fu Panda 2 este practic un joc de bataie turn-based si devine rapid obositor dupa ce practici aceleasi miscari fara niciun element nou.

In cel mai bun scenariu, dureaza cam jumatate de secunda ca jocul sa-ti recunoasca miscarea, ceea ce te face sa te simti deconectat de caracterul din joc. Chiar si mai dezamagitor, jocul are momente destul de dese cand nu-ti recunoaste miscarile fizice. Se intampla sa sari si de doua-trei ori in aer pana cand jocul isi da seama ca vrei sa sari. In alte cazuri, jocul crede ca tu faci o actiune, in timp ce tu practici o alta. Si tot asa.

Pentru a evita monotonia, Kung Fu Panda 2 ofera si trei minijocuri de genul aruncatul obiectelor, sau hranirea saracilor din sat. Oricum si acestea au mari probleme cand vine vorba despre controler.

Cand te gandesti la conceptul acestui joc, intial suna foarte bine, mai ales pentru fanii animatiei cu acelasi nume. Si sa nu mai vorbesc ca este vorba de Kinect, o noua generatie a consolelor de jocuri. Problemele apar atunci cand incepi sa-l joci. Cum am spus in majoritatea articolului, controlul caracterului este cel mai enervant, iar faptul ca nu ai liberatea sa te misti cum vrei, ingroapa definitiv acest joc.