Diferentierea: De la necesitate majora la curaj deplin
2/2330
calendar_month 13 Aug 2015, 00:00
Business Target Club (BTC), un proiect JCI Bucuresti si Fundatia Nationala a Tinerilor Manageri, organizeaza joi 28 octombrie incepand cu ora 19.00 la Hotel Casa Capsa editia cu numarul10 pe tema ¬Diferentierea ¬ De la necesitate majora la curaj deplin¬¬.

Pe fondul economic actual, supravietuirea a devenit la fel de importanta cum era considerata cresterea in anii trecuti. Ceea ce nu inseamna ca a ramane in joc este singura optiune. Cresterea este inca posibila, dar necesita curaj: curajul de a gandi si de a face lucrurile diferit.

Pentru a o demonstra vor fi alaturi de noi Grant McKenzie, VP Marketing Ursus Breweries si Cristina Miclea, Marketing Director Albalact, iar marturie a diferentierii stau in fiecare zi pe raft brandurile Ursus si ZUZU. Vom descoperi impreuna ca principiile diferentierii se pot aplica reusit nu numai in marile corporatii multinationale ci si in companiile locale.

Editia a 10-a a Business Target Club se adreseaza tuturor persoanelor care doresc sa dezbata subiectul diferentierii in mod realist si pragmatic si sa cunoasca indeaproape povestile de succes ale celor care au avut curajul de a face ceva diferit. Participantii vor avea oportunitatea de a interactiona in timp real cu invitatii nostri, de a beneficia de expertiza lor si de a schimba idei pe aceasta tema printr-un networking de calitate.

Pentru mai multe detalii despre programul evenimentului si modalitatea de inscriere, va rugam sa accesati www.btc.jci.ro.

Despre Business Target Club

Infiintat in anul 2007, Business Target Club (BTC) este un club de afaceri ce reuneste in cadrul unei cine relaxante de afaceri manageri si antreprenori din toate ariile de business pentru a dezbate subiecte de mare interes.

Evenimentul se adreseaza oamenilor de afaceri ¬ manageri, antreprenori, specialisti in diverse domenii ¬ interesati atat de dezvoltarea personala si profesionala cat si de interactiunea cu oameni cu obiective similare.