Cum sa-ti cresti afacerea prin internet si retele sociale?

2/2308
label Diverse autorenew 13 Aug 2015, 00:00
Ne apropiem de sfarsitul unui an dificil. Este vremea bilantului si a evaluarii eficientei cu care au fost investiti banii in fiecare arie a afacerii pe care o gestionam. Valabil si pentru demersul de promovare. Am folosit cele mai bune instrumente Stim sa masuram eficienta Ce lectii am invatat care ne vor ajuta in anul ce urmeaza

In aceasta editie a Business Target Club ne vom indrepta atentia catre promovarea in mediul online. Online-ul este pentru unii "sexy", pentru altii doar un element ,,de bifat¬¬ in plan sau pur si simplu o mare necunoscuta. Modul in care ne raportam la acest mediu are o influenta mai mare decat ne-am gandi asupra rezultatelor obtinute. La fel si modul in care il abordam si in care investim in el.

Invitatii nostri in aceasta editie, Doru Panaitescu si Laurentiu Pop, ne vor ajuta sa navigam mai usor prin acest "taram necunoscut" prezentandu-ne imaginea reala a promovarii online si lista intrebarilor pe care orice antreprenor trebuie sa le aiba in vedere. Vom descoperi alaturi de ei elementele de baza ale succesului ,,pe net¬¬: strategia, comunicarea, ¬engagementul¬, masurarea, ilustrate prin exemple relevante.

Doru Panaitescu ¬ marketer cu experienta de peste zece ani in industria online, consultant independent si trainer certificat. Este antreprenor de succes incepand cu 2007, cu un vast portofoliu de clienti (Pagini Aurii, Coca Cola, Agip, Love Plus, Unicef, Splendid Media Interactive, s.a). Este proprietarul unei miniretele de site-uri specializate / de nisa (www.afterhours.ro, www.speologie.ro, www.fotoreportaj.ro, www.zerocalorii.ro, www.wildescapes.ro, www.masinadecarotat.ro).

Laurentiu Pop - Deputy Manging Director HTTPool Romania a inceput ca junior la ARBOmedia, una dintre cele mai mari regii de publicitate din tara.Dupa 3 ani a vrut sa vada cum e de partea cealalta a "barierei" la Initiave Media, lucrand pentru clienti precum Orange, BMW sau Raiffeisen. Prin experienta de New Media Manager a completat puzzelul in ceea ce ii priveste pe clienti si nevoile lor. De 2 ani este Deputy Managing Director la Httpool Romania, o agentie specializata pe servicii de comunicare digitala pentru pietele emergente..

Editia a 11-a a Business Target Club se adreseaza tuturor persoanelor care doresc sa dezbata cu profesionisti de renume posibilitatea cresterii afacerii prin instrumente de marketing online, celor care doresc sa abordeze in mod realist greselile curente in promovarea online, dar si masurarea succesului in campaniile pe Internet. Participantii vor avea oportunitatea de a interactiona in timp real cu invitatii nostri, de a beneficia de expertiza lor si de a schimba idei printr-un networking de calitate.

Pentru mai multe detalii despre programul evenimentului si modalitatea de inscriere, va rugam sa accesati www.btc.jci.ro.