Celebritati si cariere celebre

3/3039
label Diverse autorenew 13 Aug 2015, 00:00
Ce e celebritatea Unii se nasc celebri, datorita familiei din care provin. Altii viseaza la ea inca din copilarie. Foarte putini insa, ajung celebrii fara sa-si dea seama. Educatia, acumularea de cunostiinte, meseria in care reusesc si alte cauze din acelasi registru il fac pe om sa devina renumit. Celebritatea este de doua feluri: negativa si pozitiva, dar nu vom filosofa pe tema asta, acum si aici.

In domeniul publicitatii, supermodelele au fost inlocuite cu vedetele. Stelele de la Hollywood le-a luat locul destul de usor, ajutate fiind de calitatile artistice dar mai ales de notorietatea conferita de marile si micile ecrane. Implicarea lui Jennifer Lopez in frumoasa lume a parfumurilor a facut ca renumita firma Coty Inc. sa ajunga in topurile de specialitate.

Elizabeth Arden Inc. Nu s-a lasat mai prejos si a semnat un contract cu Britney Spears. Folosirea pentru stricla si ambalajul unui parfum a culorilor preferate ale vedetei - roz si albastru azur - au rotunjit frumusel conturile celor implicati in aceasta afacere.

Nicole Kidman a aparut intr-o reclama televizata pentru promovarea celebrului Chanel No.5 si lista poate continua la infinit. Dar spotul publicitar cu Nicole a depasit multe limite in aceasta lume a publicitatii. Filmuletul a fost scris si regizat ca un lung-metraj. Filmarile au durat insa numai 5 cile si s-au realizat intr-un studio din Sydney. Povestea este simpla: una dintre cele mai renumite femei din lume iese in fuga din limuzina si alearga printre masinile din Times Square, imbracata intr-o rochie de muselina de culoarea roz, semnata Karl Lagerfeld, creator al casei Chanel. Eroina sare intr-un taxi, in care se afla un tanar. Nicole se saruta cu misteriosul barbat, imaginile dezvaluindu-ne o poveste de dragoste care se deruleaza in doua lumi paralele. Filmul se incheie cu silueta perfecta a actritei imbracata de aceasta data intr-o rochie neagra. Spatele ei gol este impodobit cu un pandantiv care reprezinta celebrul "No.5". Bijuteria este formata din 647 de diamante. Filmuletul a fost montat in 3 variante (30, 60 si 120 de secunde). Nicole Kidman a primit 7,5 milioane de euro, iar producerea filmului a costat aproape dublu. Nicole a ajuns imaginea renumitului parfum Chanel No.5 dupa un lung sir de alte stele ale marelului ecran. Prima a fost insa in 1921, chiar creatoarea companiei, Mademoiselle Coco.



In ceea ce-i priveste pe barbati, in zilele noastre David Beckham a depasit cu mult asteptarile specialistilor in domeniu. In anul 2004, sportivul s-a dovedit o investitie extrem de profitabila pentru firma Pepsi, reprezentanta din Marea Britanie. Capitanul echipei nationale de fotbal a Angliei joaca rolul unui gladiator. Rezultatul nu a intirziat sa apara si renumitul The Sun a titrat: "Beckham signs up for Rome!" Asadar, celebritatea vinde bine price produs dar se vinde chiar si pe ea!

Exsita insa si situatii in care desi "celebritatea" se premiaza, totul in jur e trist. Exemplul cel mai bun este Sharon Stone si Beyonce, laureate pentru activitatea umanitara desfasurata in cadrul fundatiei amfAR care lupta impotriva SIDA.

Cunoscuta ca de peste 10 ani doneaza bani grei pentru actiunile de combatere a nemilosului flagel, Sharon Stone a primit premiul cu un gust amar: "Nu este niciodata placut sa primesti un premiu, pentru ca ajuti oamenii care au o boala fatala. Tot ce sper este ca va fi ultima oara cand iau acest premiu."

Beyonce s-a implicat in aceste campanii datorita unui membru al familiei ei care a murit de SIDA. "Stiu ca este o problema grava, care ne poate afecta pe toti", a explicat cantareata.

Cornelia Dimofte, redactia Askmen.ro