Campaniile publicitare salveaza ziua!
8/8585
calendar_month 13 Aug 2015, 00:00
Promotorii campaniilor publicitare au invatat de-a lungul timpului ca cel mai usor mijloc de a avea success este de a se adresa cui trebuie, cum trebuie si cand trebuie.

Anul 2008 a lansat cele mai variate si mai prospere campanii publicitare din ultimii 10 ani: prevenirea dependentei de droguri, prevenirea fumatului, adaptarea la moneda Euro, incalzirea globala, prevenirea accidentelor rutiere, a violentei in familie.

Cu un target stabilit, acestea s-au putut diversifica pe categorii de varsta, sex, nationalitate, concurand cu institutile scolare si cu ONG-urile special antrenate.

Toate aceste actiuni s-au reflectat asupra statisticilor celor de la Institul Roman de Statistica.

Sporul natural pozitiv din luna iulie a anului 2008, impreuna cu cresterea numarului de casatorii si scaderea numarului de divorturi vorbesc despre receptivitatea cu care romanii au primit campaniile publicitare.
Rata mortalitatii infantile a inregistrat o scadere de 8,4% de la 12% a lunii iunie 2008.

Campaniile UNICEF pentru protectia familiei, ale Politiei Romane pentru prevenirea accidentelor rutiere si a fundatiilor care ofera sume de bani pentru tratamentul bolilor cronice in stare avansata constituie cele mai bine primite campanii. Din acest punct, romanii, in special antreprenorii au avut de castigat: forta de munca, rata de somaj mica, cresterea salariului mediu pe economie brut de 1400 lei.
Scopurile campaniilor publicitare sunt considerate atinse.