Campanie publicitara soc pentru o revista germana

8/8715
label Diverse autorenew 24 Oct 2025, 11:59
O campanie publicara dedicata revistei germane de lifestyle `Deutsh` a dat nastere la numeroase controverse despre tabu-uri. Cele doua printuri infatiseaza scene a ceea ce pare un act sexual intre o femeie si un ciobanesc german. Ad-urile au fost realizate de Agentia Jung von Matt si in mod surprinzator acestea au fost gandite si realizate de femei.

Oficialii companiei de publicitate sustin pe site-ul oficial ca scopul principal al campaniei este `sa atraga atentia cat mai mult posibil`.

Imaginile folosite in print au fost inspirate din fotografiile realizate de Helmut Newton in 1984, iar ciobanescul german a fost folosit ca simbol al culturii germane.

Campania si-a atins scopul si a dat nastere la numeroase controverse. In timp ce unii cred ca este imorala si de joasa speta, altii considera ca este numai o recunoastere a fanteziilor sexuale a multor persoane. Oricum ar fi, asemenea imagini nu te pot lasa indiferent...

Andrei Georgescu, AskMen.ro