Barmaniada, o competitie care pregateste barmani

2/2458
label Diverse autorenew 13 Aug 2015, 00:00
Romania, va debuta in 28 iulie 2009. Competitia este organizata de Barmania si Club Tonka Soul Cafe, si este sustinuta de Beefeater, in calitate de partener principal. Barmaniada se adreseaza in primul rand barmanilor aflati la inceputul carierei si doreste sa ii pregateasca si sa le deschida drumul catre marile competitii nationale si internationale.

Barmaniada va debuta cu proba de speed service in luna iulie, urmand ca in lunile august, noiembrie si decembrie sa fie organizate probele de cafea, mixologie si entertainment si flair. Acestea reprezinta fundamentale activitaii de barman, iar excelenta in toate aceste patru probe certifica statutul de barman profesionist. De aceea, premiul Barmaniada, in valoare de 1.000 euro, va fi acordat participantului care va reusi sa acumuleze cel mai mare numar de puncte de-a lungul celor patru etape de concurs.

Barmaniada reprezinta o ocazie si pentru invitai sa afle mai multe despre meseria de barman, sa inteleaga efortul pe care aceasta il presupune i sa admire talentul i indemanarea cu care concurenii vor transforma in spectacol munca din spatele barului. in plus, ei vor putea sa deguste cele mai ingenioase cocktailuri cu gin Beefeater i cel mai bun espresso.

¬Ne propunem ca Barmaniada sa devina un eveniment anual important pentru bartendingul din Romania, pentru ca obiectivul ei nu este numai competitia, ci educarea barmanilor aflati la inceput de cariera. Fiecare etapa de concurs va fi precedata de seminarii de pregatire. Dorim sa le oferim barmanilor suportul nostru si sa ii motivam sa devina foarte buni. Barmanii reprezinta primul contact pe care oamenii il au cu produsele, de ei depinde modul in care se simt clientii si, de aceea, este esential ca ei sa fie foarte bine pregatii.¬ a declarat Mihai Panfil, Barmania.

¬Cand vorbim despre cocktailuri sau despre un gin cu traditie, Beefeater devine prima alegere atat pentru consumatori cat si pentru barmani. Unii dintre cei mai influenti barmani din lume precum celebrii Shaker Boys, Nick Strangeway, Peter Dorelli, Tony Conigliaro si multi altii lucreaza in prezent la un program educaional pentru Beefeater, pentru a demonstra si a explica toate calitatile acestui gin premium. in cadrul

Barmaniada, Befeeater sustine atingerea unui nou nivel de bartending in Romania. Pentru etapa de mixologie a competitiei, vom avea un invitat special din partea Beefeater, in calitate de membru special al juriului.¬ a declarat Radu Moldovan-Petrut, Brand Manager Beefeater.

Barmanii din toata tara se pot inscrie in competitie pe site-ul www.barmaniada.ro pana la data de 25 iulie 2009.

Barmania este un suport pentru specializarea barmanilor si are ca scop principal creterea nivelului profesional si a cunostintelor barmanilor din Romania. Barmania iti propune sa devina cea mai competitiva companie din Romania in domeniul bartending-ului, oferind servicii de training, consultana, catering pentru evenimente si show. Barmania si Tonka detin o experinta acumulata de peste 30 ani in bartending.