Cel mai apetisant mesaj publicitar!
1/1946
calendar_month 13 Aug 2015, 00:00

Ingeniozitatea fiintei umane se pare ca nu are limite... Astfel, pe principiul "sex does sell", patronii celui mai mare bordel din Europa, Pascha, au adoptat sloganul folosit de FIFA pentru a promova Campionatul Mondial in randul suporterilor. "A time to make friends" a devenit "e timpul sa-ti faci PRIETENE", mesajul unui afis publicitar inalt de 27 de metri.

Numai ca, spre deosebire de bannerele FIFA, acesta, pe langa mingile de fotbal si steagurile celor 32 de tari prezente la turneul final are si o femeie goala... destul de apetisanta. Ce sa mai... publicitate cu un mesaj bine definit, care va avea succes! Asta da politica de marketing!

Desigur, "reactiile adverse" nu au intarziat sa apara. Reprezentantii Arabiei Saudite, considerand ca le-a fost insultata credinta, au protestat vehement. Insa, nu au reusit sa schimbe nimic. Femeia e la fel de goala si de apetisanta!

Pregatiti pentru o eventuala avalansa de cereri, "producatorii" si totodata "distribuitorii" de "prietene" din Koln au amenajat cateva "garaje sexuale", asemanatoare unor spalatorii auto, dotate cu dusuri, toalete si "tonomate de prezervative". In cazul in care clientii devin agresivi, fetele au la dispozitie butoane de panica. Acestea fiind spuse, va urez sa aveti parte de cat mai multe prietene!
Viorica Ghoerghita, redactia Askmen.ro