Un altfel de sezon motorizat

8/8256
label Masini autorenew 13 Aug 2015, 00:00
In ciuda iernii care se apropie cu pasi repezi si a sezonului in care majoritatea motociclistilor trec la `hibernare`, omuletii verzi din tara soarelui rasare propun celor infectati cu virusul moto un altfel de sezon motorizat.

Derulat la nivel mondial si avand ca motto `Every season is riding season` echipa Kawasaki lanseaza `WINTER WARRIOR`.

Cu trei propuneri, un atv, un buggy si o motocicleta cross, `green team` spera sa acopere o plaja larga in petrecerea vacantelor si timpului liber pe perioada sezonului alb.

Prima propunere nu este deloc straina pasionatilor, fiind vorba de noul Kawasaki Brute Force. Propulsorul de 749 cm3, cu racire pe lichid si patru supape pe cilindru este simtitor revizuit fata de modelele anterioare.

Transmisia, in continuare pe curea, beneficiind de un sistem ce permite adaptarea cu usurinta, prin simpla trecere in modul 4x4, la folosinta off road si suspensia independenta cu brate `A`, transforma fiecare iesire in natura intr-o adevarata aventura.

A doua propunere, Teryx 750 4X4 Le Camo. Un vehicol utilitar recreativ parca desprins din filmele de actiune , cu o tenta usor razboinica, Camo beneficiaza de un Vtwin la 90 de grade in patru timpi racit cu lichid.

Avand aceeasi transmisie cu Brute Force si beneficiind de tractiune 4x4 cu diferential pe puntea fata, modelul ar putea fi un tovaras bun pe drumuri de munte acolo unde ai nevoie si de un spatiu pentrt transport, fie lemne de foc sau, de ce nu, rezultatul unei partide de vanatoare.

Ultima dar nu cea de pe urma se adreseaza in mod direct pasionatilor de cross-enduro .
Este vorba despre KX250 F.

Total regandit fata de modelul 2006, Kawasaki KX250 F 2009 beneficiaza de o restilizare a carenajului, un motor nou nout, un cadru proaspat scos de pe plansele de proiectare, suspensie reconceputa.

In privinta motorului noul propulsor de 249 cm3 are un arbore cu came regandit pentru reducerea vibratiilor, un nou model de carcasa, supape din material mai rezistent, radiatorul sistemului de racire regandit si largit cu 6 cm.

Daca mai adaug telescoape fata cu acoperire de titanium si discuri de frana dantelate, veti spune ca ii fac prea multa reclama!

Ei bine, nu. Este doar entuziasmul unor optiuni pentru perioadele in care zapada te impiedica sa iesi cu motocicleta pe sosea.

Iar daca vrei sa vezi ce poate face modelul KX250 F pe teren, arunca un ochi aici!