Peugeot 508 RXH

calendar_month 13 Aug 2015, 00:00
Si bineinteles, ca sa se deosebeasca de rivalii sai, francezii au luat decizia sa fie un hibrid. 508 RXH-ul se bazeaza pe un motor de 2 litri HDI, de 163 CP pentru rotile din fata si un motor mai mic, de doar 37 CP pentru rotile din spate. Per total avem frumoasa suma de 200 de cai putere si un cuplu de 450 Nm. CEi 450Nm sunt impartiti in 300Nm de la puntea din fata, de la energia termica si 150Nm pe spate, de la curentul electric.
Un alt motiv demn de toate laudele pentru 508 RXH este emisie de noxe de numai 109 g/km de CO2.
Daca aceasta este dorinta ta, poti rula in mod complet electric. Consumul mediu primit de la producatorul RXH este prezentat undeva in jurul a 4,2 litri la suta de kilometri.
Garda la sol este mare si prezinta protectii pentru caroserie. Ecartamentul a fost si el usor marit, toate astea in raport cu modelul 3008 HYbrid4, pe care RXH il are ca predecesor. Estetic clar iese in evidenta si lasa o impresie vizuala placuta si atragatoare.
Insa adevarata arta sta in grupurile de LED-uri din bara fata care raman aprinse pe toata durata zilei, dar si a noptii. Pozitionarea acestora este explicata de producatorii francezi ca fiind asemanatoare cu pozitia unui leu care se este pe punctul de a-si musca victima. Daca asa este sau nu, vom afla in curand cand vom vedea ce victime va face RXH printre concurenta sa.
Modelul acesta va fi prezentat in premiera mondiala in septembrie la Salonul Auto de la Frankfurt, iar cei interesati si dornici sa poata conduce un asemenea model de la Peugeot vor trebui sa astepta pana in primavara anului ce urmeaza.
Ce este de admirat este ca marca Peugeot este in plina expansiune si da o senzatie generala de renastere. Este o etapa frumoasa ce prevesteste dezvoltari ce merita urmarite.
Daca facem abstractie de faptul ca numele RXH ne trimite cumva cu gandul la un hibrid de la Lexus, vom face cunostinta cu un crossover plin de stil.