Masini

Bugati Veyron este o supermasina ce accelereaza la 100 km in numai 2,5 secunde si atinge peste 400 km/h. Este cea mai scumpa masina produsa in serie, iar anual se construiesc numai 300 astfel de modele. Prea putine pentru doritori, se pare, din

Lamborghini Reventon, BMW X6 si Mercedes-Benz F700 Concept sunt doua dintre vedetele Salonului Auto de la Frankfurt 2007. Desfasurat in perioada 13 ? 23 septembrie, salonul gazduieste sub cupola sa lansarea a 128 de masini, dintre care 88 sunt

Logan Pick-up este singura premiera mondiala de la Salonul Auto International Bucuresti de anul acesta. Alte cateva zeci de premiere nationale si peste 200 de expozanti sunt reunite la SIAB 2007 care a debutat ieri, 4 octombrie. Acest salon este cel

Revenim la concursul `Design Los Angeles` si ne gandim ca suntem deja in anul 2057. Modelul Mercedes-Benz, ce va rula atunci, este prezentat aici ca si conceptul SilverFlow, un fel de `Terminator 2` & `Transformer` al masinilor. Caracteristica

In septembrie 2007 la salonul international auto de la Frankfurt, Alfa Romeo a anuntat lansarea pe piata pentru doua editii limitate pentru modelul 147. Acestea sunt Sport si Sport Q2 si vor fi produse in 450 de exemplare prima si 350 cea de-a doua.

Mai mare nu inseamna obligatoriu mai sigur sau mai puternic. Acest lucru se aplica foarte bine si in cazul SUV-urilor. Publicatia Americana `Forbes` a intocmit o lista a celor mai sigure astfel de masini. Astfel, ei au ales numai automobilele care

Aceasta masina i-Reala are, de fapt, trei roti si seamana cu un fotoliu. Poate fi manevrata cu ajutorul unei perechi de joystickuri care sunt dispuse la nivelul fiecarui brat.

De departe, seamana cu un carucior pentru copii. De aproape, insa, ne putem da seama ca este un vehicul cu forma rotunda, creata astfel pentru a-i creste siguranta in trafic. Are doua locuri si la prima vedere, pare o masina vesela.

PIVO-1 a fost prezentat in 2005 tot la Salonul Tokyo Motor, iar acum, fratele sau mai mare, PIVO-2 vine intr-o varianta mult mai avansata si prietenoasa, spun cei de la Nissan. Masina poate merge in fata, in spate, in laterale, dar si spre mijloc.

Dintre toate prototipurile prezentate in Japonia, aceasta este preferata noastra. Parca aduce putin cu un BatMobile, nu Forma acestui autovehicul este complet aerodimanica si pare special conceputa pentru a se mula perfect cu vantul. Andrei




