askmen.ro  »  Hobby  »  Masini  »  Noul Passat Variant ataca frontal si piata romaneasca

Noul Passat Variant ataca frontal si piata romaneasca

2/24788
calendar_month 13 Aug 2015, 00:00
Bestseller-ul de 4,3 milioane de unitati al lui Volkswagen a fost lansat si in Romania la Salonului International Auto Bucuresti. Design dinamic si un portbagaj cu un volum de pana la 1.731l. Functional, si totusi impresioneaza prin eleganta sa pe carosabil. Noul Passat Variant ataca frontal si piata romaneasca.

Mai lung, si totusi, atletic: Gratie design-ului de ansamblu, noul Passat Variant este o aparitie atletica pe carosabil, la fel de eleganta ca si pana acum. Cu toate ca garda la sol este mai coborata fata de cea a predecesorului sau, in inaltime el prezinta un plus de aproximativ 1,9 cm (incluzand barele suport situate pe plafon).

Atingand o lungime de 4,77 m si o latime de 1,82 m, noul Passat Variant il depaseste pe cel anterior cu 9,2 cm lungime si 7,4 cm latime. Cu ajutorul diverselor spatii de depozitare prezente in noul Passat Variant, in usi, consola plafon sau consola centrala, obiectele dumneavoastra isi vor gasi extrem de usor locul lor special.

Datorita motorului montat transversal al noului Passat Variant si a habitaclului marit in lungime cu cca 12 mm, pasagerii dinspate pot adopta si ei o pozitie mult mai confortabila. Iata ca, indiferent de locul pe care il alegeti in noul Passat Variant, veti fi intotdeauna impresionati de posibilitatile pe care vi le ofera habitaclul masinii. Eleganta in noul Passat Variant devine practica.
Noul Passat Variant vine in patru variante de echipare, pentruᅡ a-si castiga din nou pe drept titlul de rege al versatilitatii. Chiar daca optati pentru un Passat Variant Trendline, cerintele dumneavoastra in ceea ce priveste dotarea devin extrem de limitate, deoarece gasiti tot ceea ce aveti nevoie pentru a va bucura de o calatorie de neuitat.

Pentru a savura la maxim calatoria cu noul Volkswagen Passat Variant, o serie de dotari de siguranta va detensioneaza cu adevarat pe parcursul traseului pe care il aveti de urmat: printre ele, sistemul electronic de "antiblocare" a rotilor (ABS), sistemul electronic de stabilizare a masinii (ESP), sistemul de reglare a fortei de tractiune (ASR), servodirectia electromecanica, airbag-uri frontale, laterale sau cap pentru locurile din fata, sau tetierele active fata.

Si pentru ca nimic sa nu va deranjeze in timpul rularii si sa puteti conduce cat mai relaxat, cotiera centrala este un bun sprijin pentru brat, iar parasolarele impiedica razele soarelui sa va incomodeze chiar si pentru cateva secunde.
Pentru accentuarea liniilor exterioare ale masinii s-au aplicat ornamente cromate pe usi si la nivelul geamurilor laterale.

Scaunul soferului este reglabil electric, iar ambele scaune fata dispun de un sistem electric deᅡincalzire. Temperatura in habitaclu poate fi configurata cu ajutorul sistemului de aer conditionat "Climatronic", cu reglare pe doua zone separate de temperatura si mod indirect de ventilare. Va veti convinge de faptul ca noul Passat Variant face totul in locul dumneavoastra, ceea ce va ramane de facut este sa va bucurati de aceasta experienta.

Motoarele noului Passat Variant sunt cele care transforma calatoria intr-una cu adevarat placuta. in afara de agregatul pe benzina de 102 CP (75 kW) si cutie de viteze manuala cu cinci trepte, disponibile mai sunt doua motoare cu tehnologie FSI.

Datorita tehnologiei inovative de injectare directa a combustibilului (la suprapresiune), motorul este in acelasi timp puternic si economic. Un exemplu in ceea ce priveste consumul redus de combustibil il constituie motorul de 1,6 l si 115 CP (85 kW): 7,6 l la 100 km. |



Accelerarea pe de alta parte este de 11,7 secunde de la 0 la 100 km/h. Unul dintre cele mai dinamice motoare disponibile pentru Passat Variant este cel de 150 CP (110 kW). Cuplul sau de 200 Nm face ca destinatia finala sa fie atat de aproape de dumneavoastra.

Motoarele Diesel ale noului Passat Variant impresioneaza si ele prin dinamism si economicitate. Cel mai bun exemplu in acest caz il reprezinta agregatul de 105 CP (77 kW). Unui cuplu motor de 250 Nm ii corespunde un consum de combustibil de 5,8 l la 100 km. Mai puternic este motorul de 140 CP (103 kW), 320 Nm cuplu motor si cu o cutie de viteze manuala cu sase trepte.

Indiferent de ruta pe care o aveti de strabatut, pana la brutaria din colt, sau de laHamburglaParis, placerea in noul Passat Variant incepe odata cu parcurgerea primilor metri.

Programul de Romania pentru noul Passat Variant va mai include pana la sfarsitul anului: cutia de viteze DSG, versiunea 4MOTION, motorul V6 FSI, precum si cel de 170 CP TDI.

Cauta in site