Suzuki a prezentat noile modele GSX-R600 si 750 saptamana trecuta, in cadrul salonului moto de la Paris. Modificarile suferite de R600 si 750 tin mai mult de domeniul esteticului, cu doar cateva imbunatatiri mecanice. Multe dintre schimbari sunt identice la cele doua motociclete, inclusiv Sistemul de Navigare Suzuki.
Cele mai vizibile transformari au venit sub forma unei noi stilizari, care confera motocicletelor un aer contemporan. De asemenea noile semnalizatoare frontale au fost incorporate in oglinzile laterale.
Probabil cea mai controversata modificare pe care au suferit-o cele doua modele este gigantica teava de esapament. Marimea neobisnuit de mare ajuta la respectarea noilor cerinte imperioase in ce priveste emisiile de gaze.
Specificatiile GSX-R600 includ:
Motor: 4 cilindrii, 4 timpi, racit cu lichid, DOHC
Capacitate motor: 599 cc
Transmisie: 6 viteze
Cadru: Diamant Twin-Spar (Aliaj Aluminiu)
Capacitate rezervor: 17.05 litri
Lungime totala: 2.040 mm
Latime totala: 715 mm
Inaltime totala: 1.125 mm
Greutate: 163 kg
GSX-R750 a suferit majoritatea schimbarilor prezente si la fratele sau mai mic, R600. Si el are gaurile de ventilatie dintre cilindrii pentru reducerea pierderilor de combustibil, dar motorul pare sa nu fi fost altfel transformat in nici un fel. R750, cu al lui motor de 749 cc, a primit de asemenea si imbunatatiri ale franelor si rotilor, iar greutatea neta este doar cu 2.5 kg mai mai mare ca a modelului 600.
Robert, Redactia AskMen.ro