Maybach a realizat acest model unic ca o interpretare moderna a legendarului model aerodinamic din anii 1930, creand astfel o legatura cu predecesorul sau care, in acea perioada, era bazat pe un alt model Maybach SW 38, utilizat de Fulda pentru testarea noilor pneuri.
Dincolo de unicitatea conceptului, Exelero este expresia pura a capacitatii Maybach de a oferi produse individuale, realizate pe comanda.
Mai mult, in timpul testelor efectuate pe ovalul de mare viteza Nardo din Italia, Exelero a atins o viteza maxima de 351,45 km/h (conform masuratorilor FIA). Creionat cu ajutorul studentilor colegiului de design Pforzheim, Maybach Exelero a fost construit de specialistii Stola (Torino).
Conform oficialilor, nu exista planuri de a produce acest model in serie. Pentru mai multe detalii despre acest proiect unic, dar si amanunte legate de ideile care au stat in spatele acestuia nu pierdeti numarul urmator din AUTOSHOW, pe piata incepand din 19 mai.
GoaHead, Editor Askmen.ro