Masini de lux in 2007
8/8077
calendar_month 13 Aug 2015, 00:00

La un moment dat in viata, sa obtineti permisul de conducere era cea mai mare satisfactie posibila. Asta pentru ca daca stai in scaunul soferului ai puterea si disponibilitatea pentru a merge unde vrei, cand vrei si cu cine vrei. Ironic, multi oameni puternici gasesc o alta placere a acestui lucru si lasa masina pe mainile unui sofer care le sta mereu la dispozitie. Se pare ca uenori este mai bine sa stai in spatele unei masini luxoase cu toate dotarile si sa te bucuri de calatorie. Dar asta nu trebuie sa insemne ca nu iti place sa conduci.

Iata cele mai interesante masini ale lui 2007, pe care poate o sa le conduceti si voi.

1 - 2007 Bentley Arnage T
Bentley a petrecut decenii intregi in umbra rivalilor de la Rolls-Royce. Spre sfarsitul anilor `90, Bentley si Rolls-Royce au divortat official intr-un proces in care au fost implicate multe miliarde de dolari. Astazi, marca de sine statatoare si cu caracteristici proprii, Bentley, a scos pe piata o gama larga de modele pentru clientii care apreciaza calitatea britanica amestecata cu lux. Bentley Arnage, cu un pret de pornire de 234.990 de dolari, accepta orice provocare.

Sub invelisul lui Arnage T, aceasta versiune a lui Bentley orientata spre performanta este propulsata de un motor twin-turbo in V8, ce dezvolta 500 de cai putere. Daca ne gandim ca atinge 100 km/h in doar 5.2 secunde, ar fi bine sa va gasiti un sofer capabil. Arnage are disponibile opt culori pentru exterior, completand paleta celor 27 de tipuri diferite de interior.

Vedere din spate: Cu foarte mult lemn asezat in jurul scaunelor de piele incrustate cu diamante, pasagerul se poate simti inconjurat de cel mai adevarat lux. Enorma bancheta din spate masoara peste 1 metru loc de picioare si 1.44 metri spatiu lanivelul umerilor. Bancheta din spate poate fi folosita si ca altceva, avand in vedere sistemul Dolby 5.1 stereo so monitoarele LCD montate in tetierele din fata.

2 - 2007 Audi A8

Audi a fost mai mereu inaintea altora la capitolul masini de lux. Audi a castigat pe drept suprematia la clasa sport cu modelele R8 si Quattro cu tractiune integrala. Constructorul german este cunoscut ca unul care da o uriasa importanta performantei, detaliilor si calitatii produselor sale. Audi A8 L apare si parka vrea sa spuna ca acum luxul este ceva natural pentru constructorul german.

Un model de baza al acestui Audi A8 L sedan costa cel putin 72.900 de dolari, se bucura de un motor pe injectie de 8 cilindri care produce 350 de cai putere. Daca insa vrei sa lasi mai multi bani la benzinarie, mai ai o sansa: modelul de top care costa 119.350 de dolari, echipat cu un motor W12 care dezvolta 450 de cai putere si atinge suta de kilometri in 5.0 secunde.

Ambele modele au inclus sistemul AWD de la Quattro, cuplat la Programul de Stabilizare Electronic. In lungime de 5.2 metri, Audi A8 va fi iertat de statutul de vehicul greu; cu toate acestea, versiunea de top a lui Audi A8 L, cea cu motor W12, cantareste doar 1950 de kilograme,iar asta avand in vedere ca s-a folosit foarte mult aluminiu.

Vedere din spate: Scaunele din piele Valcona sunt perfect protejate. Daca nut e satisface culoarea standard a interiorului, Audi A8 L ofera un interior exclusivist de culoarea cogniacului, iar asta pentru o taxa aditionala de 11.500 de dolari. Odata ce interiorul va este pe plac, puteti opta pentru sistemul stereo de la Bang si Olufsen, care are 14 difuzoare si sistem care suporta sase cd-uri. In timp ce asculti muzica preferata, poti sa scoti ceva din mini-frigiderul integrat in bancheta din spate. Modelul cu motor W12 ofera o ajustare cu lemn a banchetei din spate, iar asta este ultima inventie in materie de confort.



3 - 2007 Cadillac Escalade

Cadillac Escalade a aparut in 1999 ca o indrazneata incercare de penetrare a pietei SUV-urilor de lux. Cadillac DTS era masina diviziei cele mai puternice, dar Escalade a devenit curand lider datorita numarului mare de clienti care se saturasera de sedanurile de clasa mare.

Cu un alt design, mai rafinat, pentru 2007, si cu un motor de 403 de cai putere, Escalade cu opt locuri a iesit pe piata in 2006 la un pret minim de 55.400 de dolari pentru versiunea cu tractiune doar pe doua roti, sau la 57.955 pentru versiunea cu tractiune integrala. In afara gentile din aliaj de aluminiu de 22 de inch cu care iese din fabrica, un sistem de sunet stereo de 5.1 si un pachet de navigatie completeaza dotarile standard ale unui Escalade care insa iti ofera posibilitatea de a-ti customize masina

Vedere din spate: Cu o garda ridicata la 22 de centimetri de la sol, pasagerii din spate pot admira lumea de sus in timpul mersului. Doua randuri spatioase de scaune, in spatele masinii, iti ofera posibilitatea de a te bucura de compania cator mai multi prieteni. Daca nu ai chef de conversatie, un monitor de 8 inch si un set de casti fara fir te pot ajuta.

4 - 2007 Mercedes-Benz CLS550

Mercedes-Benz a amestecat confortul unui luxos sedan cu performanta si stilul unei masini sport, pentru a crea CLS550. Cu toate ca Mercedes spune ca masina este primul coupe cu patru usi, masina este inclinata mai mult spre performanta decat pe lux,asa ca nu o vedem condusa decat de proprietar. Fara dubiu, latura sport a lui CLS550 va incant ape oricine.

Modelul din 2007 a primit in dotare un motor mai puternic decat cel dinainte, 5.5 litri fata de doar 5.0. Motorul in V8 produce acum 382 de cai putere care sunt manevrati de o cutie de viteza automata cu sapte viteze. CLS550 atinge 100 km/h in doar 5.4 secunde.

O versiune AMG de 507 cai putere este disponibila daca vrei sa iti pui mai mult decat sangele in miscare. Pentru o plimbare confortabila si controlata, CLS550 are un sistem semi-activ de suspensie pe aer pentru a compensa viteza.

Vedere din spate: Zona din spate este despartita de o consola care ajunge acolo venind din bordul masinii. Ca rezultat, exista doar doua scaune de pile premium,pentru sofer si pasagerul din dreapta, dar fiecare pasager poate sa foloseasca sistemul de clima. In consola exista si un compartiment de depozitare aflat sub un brat care se ridica la nevoie.

5 - 2007 Jaguar XJ8L

Ca exterior, aspectul suav si clasic al Jaguar-ului XJ a ramas in mare neschimbata inca de cand fondatorul Jaguar, Sir William Lyons, a introdus in 1968 designul original. Mai mult decat o linie clasica, sedanul XJ8 este un exemplu perfect de inginerie si confort. De la modelul din 2004, modelul a inceput a fi construit din aluminiu usor. Pentru oricare dintre cele trei sasiuri, diferite ca lungime, pe care le are la dispozitie XJ8, apar si alte dotari standar precum: faruri cu Xenon, Control, Dinamic al Stabilitatii si motorul in V8 de 4.2 litri. Acesta produce 300 de cai putere pentru modelele XJ8L si Vanden Plas, sau 400 de cai putere la versiunea Super V8.

Vedere din spate: Interiorul este unul cu un stil aparte si bogat in piele rafinata. Stand pe bancheta cu incalzire din spate, vei fi tratat cu tehnologie Bluetooth si un mediu placut in care sa-ti amplasezi chiar un mini-birou. Daca mergi mai sus, spre versiunea Vanden Plas, vei gasi si masute rabatabile pe care sa iti pui laptopul, dar si covorase din cel mai fin material. Versiunea Super V8 are in partea din spate un sistem personal cu DVD playere si monitoare identice de 6.5 inch, montate in tetiere.

6 - 2007 Maybach 57

Maybach 57 are o lungime de 5.72 metri. La fel de respectat si iubit precum Roll-Royce Phantom, Maybach este asociat in mod istoric cu momentul decaderii imperiului constructorilor germani. Din 2002, doar 1.500 de masini Maybach au fost produse, dar asta este oarecum surprinzator avand in vedereca pretul de inceput este de 335.500 de dolari. Alimentat de un motor in V12 cu 550 de cai putere, Maybach 57 atinge suta de kilometric in doar 5.7 secunde, ceea ce este impresionant avand in vedere ca masina este una grea.

Ca o trasatura unica a celor de la Maybach, un Manager Maybach va fi in permanent contact cu dumneavoastra pentru a face ca masina sa fie exact ceea ce va doriti. Dup ace veti primi masina, acest Manager va ramane la dispozitia dumneavoastra pentru orice chestiuni legate de eventuale probleme.

Vedere din spate: Cu tot acel lemn, crom si piele ce garnisesc interiorul unui Maybach, nu poti ignora nimic. Doar sa stai intr-un Maybach 57 va face sa ti se taie respiratia. Scaunele din spate au sistem propriu de curatare, perne de aer si o functie optionala de masaj. Ca o piesa rara de arhitectura, poti admira panoul solar de deasupra, a carui luminozitate o poti si regla.

Mihai Popescu, Editor Askmen.ro