Kawasaki ZZR 600, model 2009
calendar_month 13 Aug 2015, 00:00
Dupa multi ani de face-lifturi usoare, pentru anul 2009, cei de la Kawasaki au hotarat ca e cazul sa schimbe ceva mai radical modelul ZZR 600.
Astfel motorul de 599 centimetri cubi, cu racire pe lichid, 4 cilindri in linie, patru supape per cilindru si doua randuri de came pe arbore, este imbunatatit de Twin Ram Air Induction, folosit pana acum doar pe modelele ZXR, sistem ce induce aer rece direct din priza aflata in fata carenajului in cutia filtrului de aer apoi in cele patru corpuri de carburatie de 36 mm.
Impreuna cu sistemul de monitorizare a pozitiei clapetei de acceleratie si a bobinelor de inductie montate pe fisele bujiilor, asigura o maximizare a puterii motorului indiferent de regimul de turatie.
Motorul astfel revizuit este echipat cu o cutie de viteze cu sase trepte, oferind riderului putere dozata corect in orice situatie, indiferent ca e vorba de mers pe autostrada sau plimbari pe drumuri de categorie inferioara (dn sau dj).
Manevrabilitatea este imbunatatita mult prin introducerea cadrului perimetral din aluminiu, furcii fata cu pistoane cartus de 46 mm, reglabila si suspensie spate Uni-Trak.
Sistemul de franare beneficiaza de doua discuri de 300 mm, etrieri radiali cu sase pistonase de diametre diferite pe fata, iar pe spate de un disc de 220 mm si etrier cu un singur pistonas.
Linile simple, forma aerodinamica si carenajul cu priza de aer frontala sunt oarecum adaptate de la modelul ZX6R Ninja. De fapt, la prima vedere noul ZZR seamana izbitor de mult cu ninja anilor 2006.
Complet electronic, panoul de bord contine vitezometru, turometru, indicator de temperatura si ceas, toate cu un design simplu si util.
Avand pozitie de echitatie confortabila si acces la comenzi foarte usor, se poate spune ca modelul Kawasaki ZZR 600 2009 este o motocicleta care se preteaza excelent la orice cerinta.
Noutati