Honda VTR 250, face lift desavarsit
8/8244
calendar_month 13 Aug 2015, 00:00
Timp de 10 ani, popularul model VTR de 250 cmc al brandului Honda s-a vandut neschimbat, insa mentinandu-si cu succes popularitatea si fiabilitatea.

Cilindreea mica si designul reusit o recomandau in unanimitate traficului urban aglomerat, avand un consum incredibil de mic si o manevrabilitate fantastica.

Iata ca anul 2009 vine numai cu vesti bune in ceea ce priveste acest model popular in toata lumea. Faceliftul 2009 este destul de substantial si el cuprinde printe altele si un design imbunatatit, ce seamana foarte mult cu binecunoscutul Monster al Ducati-ului.

VTR 250 2009 vine echipat cu un motor V2 de 250 cmc cu 4 supape pe cilindru, racit cu lichid si este acum echipat cu sistemul de injectie PGM-FI ce dezvolta 30 de cai putere, arhisuficient pentru un trafic urban, iar greutatea la plin de doar 161 kg o fac extrem de manevrabila in spatii aglomerate.

Daca pana acum inaltimea la sol era unul din dezavantajele acestui model, acum cei 745mm pana la sa il recomanda chiar si persoanelor mai mici de statura. O veste buna pentru femei, nu

Cadrul-grila de tip diamant ramane acelasi, insa modelul primeste noi setari pentru suspensii si un nou design al rezervorului si al seii, permitand crearea unui spatiu mult mai generos de depozitare.

Ce ar mai fi nou

Da, farul cu geam clar in locul modelului vechi cu geam cu striatii si ghidon mai lat si asezat mai sus, determinand o pozitie mai dreapta in sa.

Asadar, numai premize bune pentru noul VTR 250. O motocicleta usoara, cu un consum foarte mic, manevrabila, joasa si destul de puternica. O combinatie reusita pentru un trafic urban infernal.