Ambele masini, Audi-ul S5 si BMW-ul Seria 3 Cabrio, degaja mult stil, fara insa sa stirbeasca din sportivitate. Destinate unui target select ce vrea sa se poata balansa usor si fara compromisuri intre lux si viteza, cele doua modele iti fura suspine si apoi dispar fara urma.
Audi a ales pentru modelul S5 varianta clasica de plafon din materil textil, ce are o viteza de actionare de cincisprezece secunde. Pastreaza in mare parte designul de linie si nu are nici o modificare in plus fata de arhitectura de interior a celorlalte modele din gama.
Nici Seria 3-ul nu vine cu prea multe modificari, lasand aceeasi impresie binecunoscuta a versiunilor Cabrio de la BMW, dinamism si eleganta.
Timpul de decapotare este foarte scurt datorita celor trei segmente din care este format. Acestea sunt construite din aluminiu si sticla, care se "pliaza" ingenios.
Astfel, portbagajul poate varia intre 210 litri si 350 litri, oricum suficient pentru bagajele celor patru pasageri. Avand in vedere masina si destinatia ei nu stiu cat va conta dimensiunea porbagajului.
Modificarile sunt prezente la grila radiatorului, care acum este mai puternic profilata tridimensional pentru lasa impresia de mai multa putere. Spoilerul, capota si difuzorul de aer au fost refacute pentru a sustine caracterul sportiv, iar consolele spate si fata au fost marite in dimensiune.
La capitolul motorizari pot sa spun ca nici unul dintre modele nu vrea sa se lase mai prejos.
Audiul vine cu un propulsor 1,8 TSI de 160 CP, doua 2.0 TSI de 180 si 211 CP. La ele se adauga si un V6 FSI de 3,2 litri si 265 CP. Pentru diesel se poate alege intre doua motoare V6 de 2,7 si 3,0 litri cu 190, respectiv 240 CP.
Vedeta este bineinteles varianta de motorizare a modelului S5 Cabriolet, un V6 de 3.0 litri de 333 CP si un cuplu de 440 NM. Acesta va putea fi cuplat la o transmisie S-Tronic, automata, cu ambreiaj dublu si cu sapte trepte. Poti opta si pentru o varianta manuala cu doar sase trepte. Atingerea vitezei de 100 de km/h se face in doar 5,6 secunde, dar are insa limitare electronica de viteza la 250 km/h. Consumul mediu va ajunge astfel la 9,6 litri la fiecare suta de km.
Nici cei de la BMW nu fac vreo concesie si arunca la bataie patru motorizari pe benzina, ce au intre 170 si 190 cai putere. Pentru diesel au un commonrail de 231 cai putere.