Editia a VII-a a HIFIarena - "Romanian Home Entertainment Show", desfasurata in perioada 12-15 noiembrie la Radisson SAS Hotel, s-a incheiat cu rezultate peste asteptari: 3.400 de vizitatori, dintre care 71% au fost vizitatori avizati, care au mai participat la cel putin una dintre editiile anterioare ale evenimentului.
Rezultatele chestionarului aplicat in randul vizitatorilor au relevat faptul ca 83% dintre cei care au vizitat expozitia au venit atat pentru a afla noutatile in domeniu, cat si in cautarea unei solutii hi-fi pentru acasa. Un numar mare de vizitatori au fost atrasi pentru prima data la HIFIarena de specificul inedit al evenimentului, de numeroasele produse si echipamente cu design inovator si specificatii tehnice spectaculoase, prezentate aici in premiera in Romania.
¬Am fost surprinsi in mod placut de numarul mare de vizitatori la editia din acest an, cu 10% mai multi decat la editia din 2008, mai ales avand in vedere contextul economic dificil. Mai mult decat atat, ne bucura faptul ca am atras nu numai cunoscatori in domeniu, care urmaresc dinamica pietei de specialitate, dar si vizitatori care au luat contact pentru prima data cu acest segment special al industriei hi-fi si cu echipamentele prezente la HIFIarena.¬ a declarat Adriana Negulescu, Project manager HIFIarena din partea EXPOTEK.
Prezenta celor doua evenimente conexe, Scoala de Rock si Intalnirea anuala a Forumului Audiofil, a fost de asemenea apreciata de vizitatori. Peste 35% dintre cei prezenti au fost placut impresionati de concertele organizate si cursurile sustinute de Scoala de Rock pe parcursul celor patru zile de expozitie.
Editia din acest an a fost o reusita atat din punct de vedere al vanzarilor realizate si comenzilor obtinute de expozanti in cadrul evenimentului, cat si din punct de vedere al comunicarii directe cu o audienta din ce in ce mai educata si mai consistenta cu fiecare editie HIFIarena. Conform sondajului efectuat, 79% dintre vizitatori si-au manifestat intentia de a achizitiona produse hi-fi de tipul celor prezentate la expozitie, acesta constituind un semnal pozitiv pentru piata de profil.