Stii ce sa vorbesti cu agentia care iti dezvolta website-ul? (II)

calendar_month 13 Aug 2015, 00:00
Traim intr-o perioada in care orice companie are nevoie de un website. Lasand la o parte cliseul cu ¬un website este o carte de vizita¬, nu trebuie sa uiti ca existenta ta in online este foarte importanta. Clientii tai sunt acolo si trebuie sa stai cat mai aproape de ei.
Citeste prima parte a articolului aici:
Vei avea un admin
Sa zicem ca ai rezolvat cu bine siteul este online si toata lumea fericita. Insa stii si tu ca vor fi modificari de efectuat. Asigura-te ca vei ave un admin din care vei putea cat mai usor face update si ca el va fi cat mai prietenos posibil. Nu uita ca nu trebuie sa fii un expert pentru a putea face asta. Daca vei avea un buget mic, probabil ca nu va exista un admin, insa va trebui sa vorbesti cu agentia pentru a stabili niste costuri de mentenanta si update. Poti opta pentru unele lunare daca stii ca vor fi multe modificari sau pentru costuri pe ora, daca vei avea doar foarte rar modificari.
Un alt aspect legat de administrarea pagii este verificarea daca in viitor se poate dezvolta si acesta. Este posibil ca nevoiele tale sa fie altele si site-ul tau sa se dezvolte. Vei avea nevoie deci de noi functii de administrare pentru siteul nou. Verifica daca acest lucru se va putea face repede si ce costuri ar reprezenta.
Cum se va realiza comunicarea pe parcursul
Comunica de la inceput agentiei pasii pe care ii doresti si detalieaza pe etape concenptul, designul, programarea diverselor module, verificarile finale si publicarea online a siteului.
Asigurarea acestora de mai sus poate evita situatiile neplacute sau momentele de timp pierdut.
Sfat: Verifica si incearca daca este posibil ca gazduirea web sa fie facuta tot de agentia care se va ocupa de website, sau alege o firma specializate si despre care stii ca nu iti va provoca neplaceri pe parcurs.
Noutati




