Stii ce sa vorbesti cu agentia care iti dezvolta website-ul? (I)

calendar_month 13 Aug 2015, 00:00
Traim intr-o perioada in care orice companie are nevoie de un website. Lasand la o parte cliseul cu ¬un website este o carte de vizita¬, nu trebuie sa uiti ca existenta ta in online este foarte importanta. Clientii tai sunt acolo si trebuie sa stai cat mai aproape de ei.
Pitch-ul
Pentru inceput poti porni cu un mic research in care vei aduna informatii despre cateva companii digitale ale caror proiecte ti-au atras atentia sau despre care ai auzit ca lucreaza bine si la un nivel bugetar pe care il poti suporta.
Fa apoi o lista cu 3-5 agentii si trimite-le o propunere de intrare in pitch.
Portfoliul
Daca acestia accepta, inainte de pitchul in sine, cere-le un portofoliu relevant, atat pe segmentul tau de piata, cat si unul general, pentru a-ti putea face o imagine cat mai clara despre felul in care lucreaza.
Pregateste informatiile necesare
Aloca timp necesar pentru a putea crea un brief cat mai concludent. Gandeste-te ca este o etapa foarte importanta si in functie de ce trimiti catre agentii si cat de coerent pentru brand si pentru agentie vor fi aceste materiale, poti primi inapoi rezolvari cat mai aproapiate de ceea ce iti doresti si de ceea ce ai nevoie. Daca te grabesti in acest pas, poti primi inapoi raspunsuri eronate si nu vei face decat sa pierzi si timpul tau, dar si al agentiilor.
Intreaba cat un dureaza un asemenea proiect
Uneori, este foarte important sa poti aloca o anumita perioada de timp unui proiect. Mai ales cand esti presat de timp si acesta este doar o etapa dintr-un proiect mai amplu. Calculeaza-ti si o perioada de siguranta. Niciodata nu va fi totul perfect. Poate te vei razgandi cu ceva sau poate ceva nu iti va placea cum a iesit.
E mai bine sa stai linistit.