Daca vrei sa te diferentiezi prin serviciile oferite, trebuie sa fii pregatit pentru procese si steme care sa poata sustine acest lucru, oameni pe care sa ii pregatesti si sa te asiguri ca gandesc in aceeasi linie ca si tine sau investitii, investitii si multa rabdare.
Avand in vedere ca in Romania, se practica servicii care mai de care mai proaste, aceasta strategie ar putea fi una de succes, insa trebuie sa te concentrezi si nu te abati de la ideea ta.
Costa
Campanie de promovare, agentie de publicitate, agentia de PR, analizarea produselor si auditarea companiei, studii de piata si de categorie, cercetare si focus groupuri. Toate acestea costa foarte multi bani, insa daca iti doresti un produs care sa se diferentiezi prin calitatea lui si diferentele clare fata de concurenta va trebui sa treci prin toti acesti pasi.
Angajatii tai trebuie sa fie amabili si foarte prietenosi si in functie de tipul serviciilor poti face diverse zone de libertate si relaxare pentru clientii tai. Oaze de liniste in care se pot pierde si pot percepe altfel relatia cu tine.Costisitor insa. Este nevoie de multi bani si multa atentie.
Serviciile tale pot face diferenta
Nu va speriati insa de costurile mari. Sunt foarte multi oameni care apreciaza serviciile de calitate si prefera sa dea putin mai mult pe serviciile respective dar sa fie tratati asa cum trebuie. Preturile mai mici implica diverse taieri din bugete si implica si o alta atmosfera.
Poti gasi o solutie analizand exact situatia concurentei tale si marsand exact acolo unde ei sunt sensibili. Nu te grabi sa ii copiezi, clientii tai nu cauta pe cineva identic, ci pe cineva care poate umple golurile lasate de fostul lor brand de incredere.
Nu uita sa iti repeti mereu in minte: ¬Noua ne pasa de calitatea serviciilor oferite clientilor nostri.¬