
Din in ce in ce mai multi oameni se gandesc sa-si porneasca o afacere proprie. Pentru a te asigura de succesul afacerii tale te invit sa citesti o lista cu 10 conditii necesare de indeplinit pentru profitabilitate.
Mai citeste si:
Cinci trasaturi ale oamenilor de succes
Planul de afaceri
Confidentialitatea la locul de muncaBeneficii pentru clienti
Tu si clientii tai trebuie sa intelegeti foarte bine ce beneficii ofera bunurile din cadrul companiei tale. De exemplu de ce o noua culoare pentru produsul „X" ii confera acestuia rafinament. Consumatorii, fara exceptie, cumpara beneficii.
Extra-valoare
Clientii trebuie sa obtina mai mult decat echivalentul pretului practicat pentru produsele sau servicile oferite de tine. Multi nu vor un schimb corect, ci vor sa se targuiasca, in sensul ca vor sa primeasca un bun cu o valoare mai mare decat pretul pe care-l platesc.
Servicii ireprosabile
Aceasta inseamna atentie la detalii. De exemplu, sa raspunzi la telefon imediat sau sa asiguri o linie telefonica pentru clientii care au nevoie de indrumare. Lucrurile mici conteaza mai mult decat ti-ai inchipui.
Cunoasterea consumatorilor
Fiecare afacere are un anumit tip de consumatori. Volvo si Nissan au clienti foarte diferiti, iar publicitatea, pretul si pana si locatia reprezentantelor lor reflecta acest lucru. Unii apreciaza preturile reduse, in timp ce altii cauta calitate si performanta. Acest lucru este cu atat mai important pentru cei care ofera servicii si ale caror produse nu sunt palpabile (cei din consultanta, educatie, training etc.)
Locatie
In trecut acest lucru insemna adresa sediului. Astazi totul se rezuma la a transmite mesajele de marketing consumatorilor oriunde s-ar afla acestia. Asigura-te ca site-ul tau este gasit usor de motoarele de cautare si personalizeaza-ti anuntul din Pagini Aurii.
Comoditate
Consumatorii se asteapta sa faca cumparaturi in conditii de maxima comoditate. Servicii precum o linie telefonica dedicata lor sau posibilitatea de a plati cu cardul nu ar trebui sa lipseasca din nici o companie. Asigura-te ca le oferi clientilor tai maximum de confort!
Inovare
Ce este nou este bun, ce este si mai nou este cu atat mai bun. Clientii tai se asteapta sa aiba parte de cea mai performanta tehnologie. De altfel, echipamentele performante si de calitate sunt o investitie foarte buna chiar daca la prima vedere nu par asa. Desi costa un pic mai mult, acestea sunt de cele mai multe ori foarte rezistente si durabile atat din punct de vedere fizic, cat si ca randament.
Incredere
Consumatorii au increderea ca se pot baza pe produsele si serviciile tale. Daca achizitioneaza timpul si expertiza voastra, atunci se asteapta sa fiti disponibili atunci cand au nevoie si sa le raspundeti tuturor cerintelor cat de repede posibil. Este foarte important sa fii accesibil pentru ei ori de cate ori doresc acest lucru!
Planificare
Planificarea inseamna abilitatea de a monitoriza, a influenta si a profita de pe urma schimbarilor. Inseamna sa ai un proiect si sa fii dispus sa raspunzi imediat atunci cand apare o informatie noua cu ajutorul careia poti finaliza proiectul mai repede decat termenul prevazut. Inseamna controlarea propriului destin.
Comunicare
Acest lucru este valabil pentru toate diviziunile si subdiviziunile unei intreprinderi. Inseamna comunicarea cu partenerii, concurenta si mai ales clientii. Inseamna o „usa intotdeauna deschisa" si inseamna de asemenea ca a asculta este mult mai important decat a vorbi.
Robert, Redactia AskMen.ro




