Fitness

Cum sa ne imbracam atunci cand mergem la sala

Cum sa ne imbracam atunci cand mergem la sala

Publicat : 14 Iun 2011

Poate pentru unii dintre noi nu este foarte important cum mergi la sala, insa, desi nu ne dam seama, conteaza foarte mult. De multe ori te intalnesti cu prieteni care sunt imbracati deloc adecvat pentru antrenament. Si desi crezi ca daca te duci sa ridici gantere si sa transpiri, nu uita ca esti in

Izvorul tineretii ¬ Exercitii zilnice pe care ar trebui sa le faci

Izvorul tineretii ¬ Exercitii zilnice pe care ar trebui sa le faci

Publicat : 09 Iun 2011

Uneori barbatii intra intr-o pasa proasta, sau intr-o rutina, si considera ca nu au de ce sa mai aiba grija de corpul lor. Au o familie deja, cativa copii, lupta pare deja dusa si nu mai vad nici un rost pentru a mai munci pentru un aspect fizic placut. Greseala deja celebra, nu stiu si nu inteleg

Cum sa slabesti eficient? Fitness sau dieta?

Cum sa slabesti eficient? Fitness sau dieta?

Publicat : 08 Iun 2011

Daca ar trebui sa ghicesc, as spune ca scopul comun al dietelor si al fitness-ului pe plan global este pierderea in greutate. De aceea exista probabil mii de articole cu sfaturi, diete, metode; mii de programe cu planuri si produse realizate special pentru slabit. Milioane de carti, site-uri si tot

Culturism ¬ program pentru incepatori

Culturism ¬ program pentru incepatori

Publicat : 07 Iun 2011

Culturismul este un sport frumos, ce aduce armonie. Trebuie insa sa stii cum sa incepi. Majoritatea tinerilor abandoneaza acest sport dupa doar o luna sau maximum doua. Si asta pentru ca nu au rabdare sa creasca antrenamentele treptat si se grabesc exagerand si obosindu-se.Imi aduc aminte prima dat

Exercitii pentru picioare(I)

Exercitii pentru picioare(I)

Publicat : 02 Iun 2011

De cate ori nu ai vazut pe strada atatia barbati foarte frumos lucrati insa cu niste picioare incredibil de subtiri. Parca nu erau unde trebuie. Ceva parea in neregula. Evita deci sa consideri exercitiile pentru picioare ca nefiind importante. Nu vrei sa arati ca un tantar. La fel daca ai picioarel

Ce sa mancam dupa antrenamente?

Ce sa mancam dupa antrenamente?

Publicat : 01 Iun 2011

Masa post-workout este probabil si cea mai importanta gustare din zi pentru orice om caruia ii pasa de nutritie, care trage de fiare, vrea sa slabeasca sau sa arate mai bine. Cu toate astea, din pricina multitudinii de sfaturi si diete diferite care se gasesc online, aceasta masa este si cea care i

Yoga:Relaxare si mentinere fizica

Yoga:Relaxare si mentinere fizica

Publicat : 26 Mai 2011

Practicata de mii de ani, Yoga este un ansamblu de tehnici si exercitii de respiratie, posturi fizice sau meditatie. Yoga este cunoscuta prin Asana, forma a sa care presupune exercitii fizice cat mai simple, cu scopul de a putea sa iti mentii sanatatea.Yoga se poate folosi si ca o terapie alternati

Invata de la profesionisti cum sa lucrezi la sala

Invata de la profesionisti cum sa lucrezi la sala

Publicat : 25 Mai 2011

Athletes Performance, o institutie din Phoenix, Arizona, antreneaza sportivi pentru NFL inca din 2001, iar multi dintre acestia devenind fotbalisti cunoscuti la scurt timp. Nick Winkelman, directorul de antrenament si educatie al AP, a oferit un scurt interviu revistei Mens Fitness, in care a poves

Cum sa inlocuiesti abdomenele cu exercitii mult mai sanatoase

Cum sa inlocuiesti abdomenele cu exercitii mult mai sanatoase

Publicat : 24 Mai 2011

Fetele isi pierd mintile la vederea unui set bine conturat de patratele. Iar tu esti dependent de suspinele pe care le lasi in urma ta. E important insa sa stii ca nu doar abdomenele sunt solutia. De ceva vreme, oamenii de stiinta au ajuns la concluzia ca efectele abdomenelor asupra corpului tau nu

Cum sa faci cel mai eficient conditie fizica?

Cum sa faci cel mai eficient conditie fizica?

Publicat : 23 Mai 2011

Un nou studiu al Universitatii New South Wales din Australia a aratat ca poti arde de trei ori mai multe grasimi daca imparti timpul de antrenament rezervat pentru o zi in mai multe zile. Un progres bun se vede la alergare. 15 minute pe zi de alergat, de trei ori pe saptamana, sunt mult mai eficien