Fitness

Cum sa-ti lucrezi corpul cu exercitiile cardio

Cum sa-ti lucrezi corpul cu exercitiile cardio

Publicat : 07 Oct 2011

Programul cardio este ideal pentru pierderea in greutate, reducerea stresului si dezvoltarea rezistentei la efort, dar te ajuta si sa-ti tonifiezi corpul. Pentru rezultate bune, trebuie sa fii motivat si disciplinat.1. Propune-ti teluri realizabileAi inceput sa mergi la sala pentru ca ti-au zis mul

8 cai de a lupta cu sedentarismul

8 cai de a lupta cu sedentarismul

Publicat : 04 Oct 2011

Stim cu totii ca ducem o viata mult mai sedentara decat parintii nostrii si ca ar trebui sa facem mai multa miscare, insa programul zilnic ne lasa prea putin timp si energie ca sa mai schimbam ceva.Vestea buna e ca exista cateva modalitati simple de a lupta cu sedentarismul, fara sa-ti dai viata pe

Exercitiile de stretching imbunatatesc flexibilitatea musculara

Exercitiile de stretching imbunatatesc flexibilitatea musculara

Publicat : 27 Sep 2011

Stretchingul este un gen de exercitiu fizic care poate fi practicat oricand si oriunde. Nu necesita echipament special, se invata usor, iar rezultatele sunt vizibile dupa cateva antrenamente.Ce inseamna stretchingStretchingul reprezinta intinderea si alungirea unui muschi sau grup de muschi. Ajuta

15 minute de exercitii pentru sanatatea ta

15 minute de exercitii pentru sanatatea ta

Publicat : 24 Aug 2011

Practicarea unor exercitii fizice timp de 15 minute pe zi poate creste speranta de viata, in medie, cu trei ani, in timp ce privitul la televizor timp de sase ore pe zi poate sa o reduca cu cinci ani, potrivit unor studii publicate recent, in Marea Britanie.Avertismentele in privinta riscurilor gen

De ce sa nu o iei cu tine la sala

De ce sa nu o iei cu tine la sala

Publicat : 17 Aug 2011

Te poti simti flatat atunci cand te intreaba daca poate sa vina la sala cu tine, dar raspunsul corect este intotdeauna nu. Afla care sunt cele cinci motive pentru care nu este indicat sa o iei cu tine la sala.Daca alegi sa o iei la sala pe iubita ta, vei avea parte numai de probleme. Chiar daca nu

Antrenamentul la sala poate dubla sansele de a renunta la tigari

Antrenamentul la sala poate dubla sansele de a renunta la tigari

Publicat : 11 Aug 2011

O veste buna pentru iubitorii demiscare! Oamenii de stiinta au descoperit ca ´┐»trasul de fiare´┐»are mai multe beneficii. Astfel pe langa modelarea muschilor, antrenamentele la sala ii poate ajuta pe fumatori sa renunte la acest viciu care leafecteaza grav sanatatea.O echipa de cercetatori de la Spit

Pastreaza-te in forma fizica excelenta!

Pastreaza-te in forma fizica excelenta!

Publicat : 03 Aug 2011

Cu totii ne plangem atunci cand vine vorba de pastrarea formei fizice. Ne este greu si gasim diverse scuze pentru a putea explica de ce nu ne facem timpul necesar, sau de ce nu acordam mai multa atentie acestui subiect delicat. Intr-adevar este greu sa gasesti timpul pe care sa il aloci, banii nece

Greseli pe care le poti face la sala

Greseli pe care le poti face la sala

Publicat : 30 Iun 2011

Faci numai abdomeneDaca crezi ca doar abdomenele te salveaza si asa vei avea cel mai frumos abdomen, te inseli. Pentru a putea avea acel 6pack de invidiat, ai nevoie sa lucrezi toata musculatura abdominala. Ai nevoie deci sa faci toata seria de exercitii pentru abdomen. Dintre exercitiile care te p

Exercitii pe care le poti executa la job

Exercitii pe care le poti executa la job

Publicat : 23 Iun 2011

Este foarte important sa faci miscare cat mai des, iar la birou esti prin cat mai mult in scaun si asta nu este deloc bine. In acelasi timp nici nu poti incepe sa ridici gantere sau sa faci alte nebunii. Sunt insa exercitii sau miscari pe care le poti face si cand esti la job.Exercitii pe care le p

Tu faci streching static?

Tu faci streching static?

Publicat : 21 Iun 2011

Foarte multa lume confunda strechingul cu incalzirea. Este gresit si sunt doua etape diferite dintr-o repriza de workout. Strechingul static implica intinderea unei grupe de muschi sau a unui muschi si apoi ramanerea in pozitie fixa pentru o perioada de timp. Strechingul pasiv este deci total difer