Secretele unui abdomen cu patratele

Publicat: 16 Apr 2010 00:00

Vara se apropie si incepem sa ne gandim la cum o sa aratam pe plaja fara tricouri. Stim ca e momentul cand trebuie sa impresionam doamnele cu trupurile bine lucrate si muschii reliefati.

Daca ai de gand sa slabesti cateva kilograme si sa obtii niste patratele pe abdomen, atunci noi ti-am fcaut planul catre succes. Sunt doar 5 pasi de urmat pentru a-ti atinge obiectivul in scurt timp!

1. Mananca des!

Ideal ar fi sa mananci de 6 ori pe zi. Asta inseamna 3 mese principale si 2-3 gustari. Daca vei manca mai des vei mari metabolismul si vei arde mai multe calorii de-a lungul zilei.

2. Incearca sa adaugi la fiecare masa alimente bogate in proteine

Proteinele au un efect termogenic extraordinar(arde caloriile), fata de carbohidrati sau grasimi. Prin urmare, mananca alimente bogate in proteine si vei da un ghiont metabolismului tau. Surse proteice: piept de pui, somon, iaurt, carne de vita.

3. Mananca legume cu cel putin 3 ore inanintea fiecarei mese principale

Legumele nu au calorii multe si contin multe vitamine, minerale si fibre. Iti vor crea senzatia de satietate si te vor opri de la consumul de mancaruri ¬rele¬.

4. Consuma la fiecare masa principala grasimi esentiale sanatoase

Anumite grasimi ajuta la arderea grasimilor. Grasimile monosaturate au beneficii asupra sanatatii si sunt cele care ajuta la arderea grasimilor. Excelente surse de grasimi monosaturate sunt: uleiul de masline, alunele, avocado.

5. Bea multa apa!

Apa poate avea un efect termogenic asupra organismului. Apa rece s-a demonstrat ca este cea care creste metabolismului. Un corp mai hidratat este un corp mai activ metabolic.

Iata un plan de dieta pentru un barbat cantarind 80-85 kg:

Micul dejun: omleta din 6 ora, o salata si un galbenus
Gustare: un iaurt sarac in grasimi cu o jumatate de ceasca de fructe de padure proaspete.
Pranz:1-2 piepturi de pui la gratar, o salata verde cu otet balsamic.
Gustare: un shake de proteine si alume(cam 24 de bucati)
Cina:1-2 bucati de carne de vita, peste sau pui la gratar si broccoli sau conopida fiarta(cam 2 cesti)
Shake recuperator dupa efort fizic de la sala: 1 banana, 3-4 capsuni inghetate, 1 ceasca de iaurt, 1-2 masuride praf de proteine, se amesteca cu 1-2 cesti de apa si se savureaza.

Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.