Scapa de foamea de dupa sala in 3 pasi simpli

Publicat: 26 Nov 2012 00:00

Ti-e foame dupa ce mergi la sala´┐éMultora li se intampla ca, dupa ce merg la sala, sa li se faca o foame teribila si sa ia o masa copioasa.

Ca sa nu te mai confrunti cu aceasta problema, iata 3 metode prin care poti sa previi foamea de dupa sala!

1. Mananca inainte de a merge la sala

Cu cel putin o ora inainte de a merge la sala, mananca o gustare care sa-ti asigure energia in timpul exercitiilor fizice, dar si dupa. O gustare recomandata este iaurtul cu cateva stafide sau o banana. Incearca acest truc si vei observa ca nu vei mai simti nevoia sa dai buzna la frigider sau la un magazin de pe drum pentru a-ti potoli foamea. Post-antrenament, consuma alimente bogate in proteine pentru a ajuta muschii sa se refaca.

2. Hidrateaza-te!

De cele mai multe ori setea poate fi confundata cu foamea. Dupa antrenament este necesar sa bei apa sau bauturi naturale sarace in calorii. Trebuie sa fii hidratat atat in timpul exercitiilor, cat si dupa.

3. Cantareste-te inainte si dupa antrenament

Pentru ca deshidratarea poate fi adesea cauza foamei de dupa sala, cel mai simplu mod de a afla cat lichid ai eliminat in timpul exercitiilor este sa te cantaresti. Incearca sa bei incet aceeasi cantitate de apa ca cea pe care ai eliminat-o din corp.

Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.