Exercitii pe care le poti executa la job

Publicat: 23 Iun 2011 00:00

Este foarte important sa faci miscare cat mai des, iar la birou esti prin cat mai mult in scaun si asta nu este deloc bine. In acelasi timp nici nu poti incepe sa ridici gantere sau sa faci alte nebunii. Sunt insa exercitii sau miscari pe care le poti face si cand esti la job.

Exercitii pe care le poti face la sau langa biroul tau

Acestea te stimuleaza, te ajuta sa te relaxezi si sa arzi calorii. De ce sa irosesti orice secunda care poate fi folosita in beneficiul formei tale fizice

1. Aseaza-te in fata scaunului tau de la birou si tine picioarele asezate sub nivelul umerilor. Acum indoaie putin genunchii ca si cum ai sta pe un scuan imaginar. Mentine-ti echilibrul pe calcaie si lasa picioarele sa faca un unghi drept. Cand ai format unghiul drept, incepi sa revii la pozitia initiala.

2. Tine spatele foarte apropiat de perete si indeparteaza-ti incep picioarele de perete. Cand toata greutatea este sprijinita de perete si te sustii cu ajutorul spatelui, poti incepe sa indoi genunchii. Indoaie-i pana cand vei forma un unghi drept si pastreaza aceasta pozitie cat de mult poti. Poti face cateva repetari cu pauze relaxate intre ele.

3. Fa un pas mare inainte cu piciorul drept, astfel incat coapsa ta sa fie paralela cu podeaua. Stai cateva secunde apoi repeta si cu celalalt picior.

4. In timpul pauzelor, cauta o suprafata pe care o poti folosi pentru sustine si incearca sa-ti ridici greutatea in maini. Repeta executia de trei ori. Incearca sa verifici bine inainte suprafata de sustinere pentru a nu avea surprinze nepalcute.

5. Stand pe scaun, aseaza-ti un teanc mare de dosare sau carti mari pe pulpe. Ridica apoi genunchii pana la nivelul pieptului si apoi revino la pozitia initiala. Fa 20 de repetitii.

6. Elibereaza-ti tensiunea din umeri ridicandu-i pe rand pana la nivelul urechilor, apoi relaxeaza-te. Poti incerca si varianta in care pastrezi pozitia cu umerii ridicati intre 30 de secunde si 1 minut.

7. Incearca sa atingi partea inferioara a scaunului cu calcaiele. Mentine-le acolo cat de mult rezisti, apoi relaxeaza-ti picioarele. Este un exercitiu extraordinar pentru coapse.

8. Stand pe scaun, apleaca-te ca si cum ai fi gata sa te ridici, folosindu-ti bratele pentru echilibru. Mentine acesta postura cat mai mult timp posibil.

9. Incearca niste flotari mai usoare, cu mainile rezemate de perete sau de birou. Daca iti permite jobul si tinuta, poti face niste flotari serioase pe podea.

10. In timp ce stai la telefon poti sa-ti masezi partea inferioara a coapselor. Vei vedea cat de relaxant va fi la sfarsit.

Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.