Accelereaza-ti metabolismul

Publicat: 05 Ian 2009 00:00

Sunt atatea persoane care ar face price

pentru a-si imbunatati metabolismul. Un metabolism bun inseamna grasimi arse si

kilograme in minus, cu o activitate fizica redusa. Prin metabolism, corpul

produce si consuma energie si calorii.

Sunt multi factori care afecteaza

metabolismul unei persoane, precum mesele regulate, genetica, nivelul de

stress, dieta personala si nivelul de activitate. Metabolismul incetineste

datorita pierderii masei musculare ca urmare a lipsei activitatii fizice.

Iata cateva sfaturi care te vor ajuta sa

iti accelerezi metabolismul

Mergi la sala si mareste-ti masa musculara.

Este normal ca metabolismul sa scada

odata cu inaintarea in varsta, dar poti sa contracarezi efectele. Cantitatea de

masa musculara pe care o are o persoana este un foarte bun determinant in

capacitatea de a arde calorii. Prin urmare, exercitiul fizic este vital.

Lucreaza cel putin de doua ori pe saptamana cu greutati si iti vei mari forta

si rezistenta. Sarcinile simple precum plimbatul cainelui sau renuntarea la

lift in favoarea scarilor te vor ajuta sa arzi calorii.

Nu renunta la micul dejun. Multe persoane

ignora faptul ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei. Metabolismul

incetineste daca daca iei micul dejun la pranz.

Evita zaharul. Zaharul este cel care

determina organismul sa depoziteze grasimile. Consuma alimente care sa mentina

nivelul de zahar in sange la un nivel normal. In plus, exercitiile fizice de

2-3 ori pe saptamana vor calma nivelul zaharului.

Mananca condimentat. Bucataria picanta accelereaza metabolismul.

Dormi mai mult. Conform studiilor, riscul

ca cei care nu dorm suficient sa castige in greutate este mai mare. De

asemenea, celulele se regenereaza in timpul somnului.

Bea mai multa apa. Apa elimina toxinele

care rezulta in urma arderilor de grasime. Majoritatea functiilor corpului au

nevoie de apa, iar lipsa ei cauzeaza reducerea activitatii functiilor corpului.

Mananca putin. E recomandat consumul de 4

sau 6 mese pe zi la interval de 2 sau 3 ore, dar portiile sa fie mici.

Niciodata nu sari peste vreo masa.

Consuma ceai verde. Este un excelent

inlocuitor al cafelei. Este cel mai bun stimulant al metabolismului si spre

deosebire de cafea nu are efecte secundare neplacute.

Adauga energie in dieta ta prin fructe,

legume, cereale.

Sa ajungi la greutatea dorita nu e

imposibil daca ai rabdare, motivatie si ambitie, iar un bun metabolism face

totul. Trebuie sa intelegi ca a manca correct si a face exercitii fizice

regulat nu este doar o moda trecatoare ci un mod de viata.

Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.