6 reguli care te ajuta sa intri rapid in forma

Publicat: 04 Nov 2011 00:00

Pentru Floyd Maywather, renumit campion de box, antrenamentul sportiv nu mai are nici un secret. Intrebat care ar fi cele mai importante sfaturi pentru cei care vor sa obtina rapid rezultate de pe urma sportului, acesta a sintetizat totul in sase reguli principale.

1. Imparte tratamentul cardio in intervale

Daca stii ca urmeaza o sedinta de sport in care vrei sa faci exercitii cardio, ar fi bine sa schimbi la anumite intervale intensitatea efortului. De exemplu, daca alergi pe banda in forta 15 minute, relaxeaza-te alternand cu 5 minute de mers. Apoi te poti intoarce la alergatul in forta si tot asa.

2. Gaseste o motivatie puternica

Daca te duci la sala din plictiseala sau pentru ca este la moda, nu vei obtine nici un rezultat. Gaseste o motivatie puternica, de exemplu sa obtii abdomenul lui Beckham sau sa castigi pariul cu un prieten ca slabesti 5 kg intr-o luna. Orice te ajuta sa iti depasesti limitele atunci cand simti ca nu mai poti continua inca o serie de flotari, de exemplu.

3. Nu neglija complet celelalte sporturi

Daca mergi la sala saptamanal, asta nu inseamna ca trebuie sa excluzi orice alta forma de sport. Cheama-ti prietenii la o partida de fotbal, baschet sau tenis si fa din sport o preocupare constanta pentru timpul liber. Astfel, iti vei mari rezistenta la efort.

4. Fa pauze intre sesiunile de sport

Nu fa greseala sa te duci zilnic la sala. Fibrele musculare au nevoie de timp sa se odihneasca intre sesiuni. Mergi de maxim trei ori pe saptamana la sala si cu pauze de cel putin o zi intre sedinte.

5. Antreneaza-te cu un prieten

Cand mergi singur la sala, ai tendinta sa lenevesti mai mult si sa te lasi doborat de efort si plictiseala. Daca iei un prieten cu tine, va puteti supraveghea unul pe celalalt si ajuta in ridicatul gretutatilor. In plus, va puteti stimula sa va depasiti limitele, nivelul de competitie fiind benefic pentru reusita antrenamentelor sportive.

6. Nu te baza doar pe greutati

Lucreaza si cu corpul tau, alearga pe banda, fa numeroase fandari si abdomene pe saltea, foloseste stepperul si bicicleta. Numai asa vei obtine rezultatele dorite.

Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.