3 mese calorice pe care ti le prepari usor

Publicat: 26 Mar 2013 00:00

Inainte sa iesi la un restaurant sau un steak house, gandeste-te ca ai optiunea de a-ti prepara singur in casa cateva mese usor de facut, dar foarte satioase si pline de nutrienti.

Iata doar cateva dintre optiuni.
Oua brunch
Ai nevoie de doua conserve de rosii oparite, pe care sa le storci bine, o lingura de busuioc proaspat maruntit si un sfert de cescuta de patrunjel proaspat tocat, o cescuta de mozzarella si patru turtite din faina integrala, pe care le tai in doua si le faci toast. Cel mai important ingredient: opt oua.

Incalzesti cuptorul la 175 grade, amesteci rosiile si busuiocul intr-o tava mica de gatit, unsa cu putin ulei. Fa opt adancuturi in acest amsetec din tava si sparge cate un ou in fiecare. Tine la cuptor 20 - 25 minute pana cand ouale sunt gata, apoi pune deaspura lor branza si lasa la cuptor inca 5 minute. Serveste fiecare felie care contine un ou pe cate o jumatate de painica toast si asezoneaza cu patrunjel.

[caption id="attachment_32583" align="aligncenter" width="310"] sursa: kraftcanada.com[/caption]


Omleta mexicana
Ai nevoie de cate o cana de ardei galben si verde taiati marunt, jumatate de cana de ceapa tocata,patru oua intregi si patru albusuri, un sfert de cana de apa, jumatate de cana de cheddar ras si jumatate de cana de salsa.

Gateste legumele intr-o tigaie mare de tefal stropita cu putin ulei la foc mediu timp de cinci minute, apoi scoate-le din tigaie. Bate bine ouale si albusurile impreuna cu apa, toarna amestecul in tigaie si pune un capac. Dupa sase minute sau cand partea de deasupra e inca negatita intoarce omleta, apoi pune legumele deasupra si cheddar-ul. Da usor omleta in doua cu spatula de lemn, pune capacul si mai las-o trei minute pana se topeste branza. Serveste omleta cu topping de salsa.

[caption id="attachment_32584" align="aligncenter" width="364"] sursa: ign.com[/caption]


File de porc marinat cu portocale
Ai nevoie de o cana de suc de portocale, o treime de cana de sos de soia, doua linguri de rozmarin proaspat tocat, trei linguri de usturoi pisat, doua fileuri de porc, sare si piper negru.

Sosul de marinat il faci amestecand sucul de portocale cu soia, rozmarin si usturoi, iar acest sos se toarna peste fileurile de porc si se lasa la marinat cel putin o ora sau peste noapte. In cuptorul incalzit la 205 grade celsius pui tava cu carnea scursa de zeama pe o foaie de gatit. Asezoneaza cu sare si piper dupa gust si lasa la cuptor 20 de minute. Incalzeste sosul de marinat din care ai scos fileurile intr-o oala mica. Cand carnea e gatita, serveste-o cu orez brun si toarna peste ea sosul incalzit.

[caption id="attachment_32585" align="aligncenter" width="460"] sursa: .foodnetwork.ca[/caption]

Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.