Cum sa te revigorezi la munca?

Publicat: 16 Dec 2010 00:00

Esti aproape de sfarsitul zilei, insa ai o gramada de lucruri neterminate la munca. Dintr-o data, sentimentul de oboseala te loveste. Te simti adormit, sleit, plictisit si nemotivat; nu vrei sa mai faci nimic. Poti sa lasi totul balta si sa astepti sfarsitul programului, sau poti incerca sa-ti aduni toata energia pentru aceste ultime 2-3 ore.

1.Bea apa

Consuma cat mai multa apa pe timpul zilei, pentru a ramane in alerta. Daca simti ca nu ai energie, un pahar rece de apa iti poate revigora mintea si trupul.

2.Discuta cu cineva

Nu zic ca trebuie sa te apuci sa barfesti sau sa intri pe mess la discutii cu prietenii. Incearca sa ai o discutie ï¿¢inteligentaï¿¢, sau stimulanta, cu un prieten care nu are ce sa faca, sau cu un coleg in aceeasi situatie cu tine. O astfel de conversatie te poate motiva sa-ti termini treaba.

3.Exercitii de respiratie

Exercitiile de respiratie iti calmeaza mintea si trupul. Exista foarte multe tutoriale pe internet care te invata sa respiri corect. Unul dintre cele mai usoare este respiratul din stomac. Inhaleaza adanc, lasa stomacul sa se umfle fara sa-ti misti pieptul, dupa care expira usor. Repeta acest exercitiu de 7-10 ori.

4.Mediteaza

Trupul tau se poate simti obosit din pricina suprasolicitarii fizice sau psihice. Relaxeaza-te cu ajutorul unei scurte meditatii. Inchide ochii si elibereaza-ti mintea. Permite gandurilor sa intre si sa iasa libere din mintea ta.

5.Plimba-te

O scurta plimbare prin jurul biroului, sau al cladirii de birouri, ajuta la circulatie normala a sangelui. O astfel de plimbare iti poate elibera mintea de ganduri negative si iti revigoreaza trupul. Acest scurt exercitiu fizic te trezeste din starea somnolenta.

6.Intinde-te

Intinderile fac numai bine corpului. O intindere detensioneaza muschii, mareste volumul plamanilor si al pieptului si ajuta la energizare. Incearca sa faci o varietate de intinderi, mai ales pentru zonele dureroase.

7.Somn

Iti spun, fara nicio indoiala, ca este bine sa adormi la munca. Incearca sa dormi insa maxim 20 de minute, in ora ta libera. 20 de minute de somn sunt mai mult decat suficiente pentru a te revigora pentru restul zilei.

Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.