Pentru barbati cu atitudine

Nicio inima buna fara ceapa

05 Noiembrie 2007
Un nou studiu efectuat de Institutul de Cercetare al Mancarii din Anglia a dezvaluit faptul ca cei care consuma regulat o anumita cantitate de ceapa reduc considerabil riscul aparitiei bolilor de inima. De asemenea, studiul scoate in evidenta necesitatea de a avea fructe si legume in dieta zilnica.


Cercetatorii au aflat ca ceaiul, ceapa, merele si vinul rosu contin un puternic antioxidant natural, care ajuta la prevenirea inflamatiei, care produce ingrosarea arterelor.
Conform studiul, comsumarea zilnica a 100-200 mg de ceapa are intr-adevar un impact mare in acest sens.

Robert, Redactia AskMen.ro

Articole Similare

Secretul vocii Andrei: ceapa. Bietul Maruta! Secretul vocii Andrei: ceapa. Bietul Maruta!
De ce este berea mai buna ca femeia? De ce este berea mai buna ca femeia?
Paris Hilton mai `buna` decat Lindsay Lohan Paris Hilton mai `buna` decat Lindsay Lohan
O blonda rece, buna cu spume O blonda rece, buna cu spume
Cultura romana: `la culcare, noapte buna!` Cultura romana: `la culcare, noapte buna!`

Articole recente

8 orgasme de neuitat - GALERIE VIDEO
3 activitati sexy dupa o partida de sex
3 activitati de evitat de Valentine's Day
9 motive pentru care barbatii isi iubesc mai mult masinile decat femeile
Legenda rock T.Rex te trimite la Ost Fest 2012

Galeria zilei

Sportivi
Sportivi
Tags:  nicioinimabunaceapa

5653 vizualizari
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

ADAUGA COMENTARIUL TAU

Nu sunt comentarii